Elfelejtett jelszó esetén:
A
https://eduid.unideb.hu/unideb/eduid/selfservice/lostpassword
oldalon kérhető egy rendszer által generált url, amit a rendszer csak a regisztráció során megadott
"értesítési email címre" fog tudni kiküldeni. Az url-el bejelentkezve változtathatják meg jelszavukat.
Amennyiben a megadott oldalon nem sikerül a jelszómódosítás a helpdesk@it.unideb.hu email címen
vagy a 66333-as melléken tud jelszó cserét kérni.
A rendszer nem tárol jelszót! Sem a Tanulmányi Osztály,
sem az Informatikai Szolgáltató Központ munkatársai nem fogják tudni megmondani senkinek a jelszavát!
Tanulmányi és pénzügyi kérdéseikkel, problémáikkal:
az illetékes Tanulmányi Osztályokhoz fordulhatnak.
Gyűjtőszámlás fizetéssel kapcsolatos problémákkal:
a Kancellária pénzügyi ügyintézőjéhez fordulhatnak a gyujtoszamlaunideb.hu
címen. A beérkező leveleket munkaidőben folyamatosan dolgozzák fel,
és válaszolnak rá. Az ide érkező levelekben minden esetben tüntessék
fel nevüket, és neptun-kódjukat!
A problémákat elkerülhetik, ha helyesen töltik ki a banki átutaláson
a közlemény rovatot: NK-neptunkód, név.
Nem tanulmányi jellegű NEPTUN-kérdésekkel:
az ETIK ügyfélszolgálatához fordulhatnak a neptun3unideb.hu
címen, az érkező levelekben feltétlenül tüntessék fel NEPTUN kódjukat, hálózati
azonosítójukat és nevüket!(A szolgáltatás munkanapokon, munkaidőben érhető el.)
Hálózati azonosítóval kapcsolatban:
az Informatikai Szolgáltató Központ munkatársaihoz fordulhat segítségért
helpdeskit.unideb.hu címen, az
ide érkező levelekben feltétlenül tüntessék fel a nevüket, neptun-kódjukat,
illetve ha már rendelkeznek azonosítóval, hálózati azonosítójukat!
Tantárgy- és kurzusmeghirdetési problémákkal kapcsolatban:
keressék fel az illetékes Tanszéket.
A jelszavukat NE írják meg, illetve senkinek ne adják át!