Hallgatói WEB terhelés: 2%    ?
Belépés / Login
Hallgatói / Student
 
Belépés hallgatóként * Student login
A belépéshez kattintson a logóra!
Oktatói / Tutorial
 
Belépés oktatóként * Tutorial login
A belépéshez kattintson a logóra!
Neptunnal kapcsolatos információk hallgatók számára

Az NEPTUN rendszerbe a belépés hálózati azonosítóval történik, ez az a név, amelyet mindenki a regisztráció során maga választ! Hálózati azonosítóval kapcsolatban további információkat a "Regisztráció" menüpont alatt tudhatnak meg.


A felsőbbévesek a már meglévő hálózati azonosítójukkal és jelszavukkal tudják használni a rendszert, ez ugyanaz, amit eddig is használtak!

A befizetési kötelezettségek (képzési költség, kollégiumi díj, stb.) az egyetem hallgatói gyűjtőszámláján keresztül teljesíthetők. A gyűjtőszámla 2021.08.01-től érvényes részletes adatait rövidesen közzétesszük ezen a weblapon és a Neptun rendszeren keresztül küldött email- és rendszerüzenetben.


Letölthető hallgatói felhasználói segédlet a Neptun.Net használatához


Ha mégsem megy... Kihez fordulhatok?

Elfelejtett jelszó esetén:
A https://eduid.unideb.hu/unideb/eduid/selfservice/lostpassword oldalon kérhető egy rendszer által generált url, amit a rendszer csak a regisztráció során megadott "értesítési email címre" fog tudni kiküldeni. Az url-el bejelentkezve változtathatják meg jelszavukat. Amennyiben a megadott oldalon nem sikerül a jelszómódosítás a helpdesk@it.unideb.hu email címen vagy a 66333-as melléken tud jelszó cserét kérni.

Tanulmányi és pénzügyi kérdéseikkel, problémáikkal:
az illetékes Tanulmányi Osztályokhoz fordulhatnak.

Gyűjtőszámlás fizetéssel kapcsolatos problémákkal:
a Kancellária pénzügyi ügyintézőjéhez fordulhatnak a gyujtoszamla@unideb.hu címen. A beérkező leveleket munkaidőben folyamatosan dolgozzák fel, és válaszolnak rá. Az ide érkező levelekben minden esetben tüntessék fel nevüket, és neptun-kódjukat!
A problémákat elkerülhetik, ha helyesen töltik ki a banki átutaláson a közlemény rovatot: NK-neptunkód, név.

Nem tanulmányi jellegű NEPTUN-kérdésekkel:
az EHIK ügyfélszolgálatához fordulhatnak a neptun3@unideb.hu címen, az érkező levelekben feltétlenül tüntessék fel NEPTUN kódjukat, hálózati azonosítójukat és nevüket!(A szolgáltatás munkanapokon, munkaidőben érhető el.)

Hálózati azonosítóval kapcsolatban:
az Informatikai Szolgáltató Központ munkatársaihoz fordulhat segítségért helpdesk@it.unideb.hu címen, az ide érkező levelekben feltétlenül tüntessék fel a nevüket, neptun-kódjukat, illetve ha már rendelkeznek azonosítóval, hálózati azonosítójukat!

Tantárgy- és kurzusmeghirdetési problémákkal kapcsolatban:
keressék fel az illetékes Tanszéket.

A jelszavukat NE írják meg, illetve senkinek ne adják át!