Hallgatói WEB terhelés: 11%    ?
Belépés / Login
Hallgatói / Student
 
Belépés hallgatóként * Student login
A belépéshez kattintson a logóra!
Oktatói / Tutorial
 
Belépés oktatóként * Tutorial login
A belépéshez kattintson a logóra!
Neptunnal kapcsolatos információk hallgatók számára

Az NEPTUN rendszerbe a belépés hálózati azonosítóval történik, ez az a név, amelyet mindenki a regisztráció során maga választ! Hálózati azonosítóval kapcsolatban további információkat a "Regisztráció" menüpont alatt tudhatnak meg.


A felsőbbévesek a már meglévő hálózati azonosítójukkal és jelszavukkal tudják használni a rendszert, ez ugyanaz, amit eddig is használtak!

A gyűjtőszámlára történő utaláskor a közlemény rovatba az NEPTUN rendszerben szereplő NEPTUN KÓDOT kell feltüntetni, NK-Neptun kód formátumban, valamint a hallgató nevét! (példa: NK-AB1234 Vezetéknév Keresztnév) A gyűjtőszámla száma változatlan:

DE Hallgatói Befizetések Alszámla
11738008-20812827-00000000

IBAN elektronikus formátum
HU67117380082081282700000000
SWIFT kód
OTPVHUHB

A pénzintézeti befizetés vagy banki átutalás feldolgozása általában 2-3 munkanapot vesz igénybe. Az átfutási időt vegyék figyelembe pénzügyi tranzakciók előtt, nehogy lekéssenek a befizetési határidőkről!


Letölthető hallgatói felhasználói segédlet a Neptun.Net használatához


Ha mégsem megy... Kihez fordulhatok?

Elfelejtett jelszó esetén:
A https://directory.unideb.hu/adataim/lost-password.php oldalon kérhető egy rendszer által generált titkos kód, amit a rendszer csak a regisztráció során megadott "értesítési email címre" fog tudni kiküldeni. A titkos kóddal bejelentkezve változtathatják meg jelszavukat. Jelenleg a directory.unideb.hu weboldal fejlesztés alatt áll, a jelszó emlékesztető funkció még nem üzemel rajta. Addig a helpdesk@it.unideb.hu email címen vagy a 66333-as melléken tud jelszó cserét kérni.

Tanulmányi és pénzügyi kérdéseikkel, problémáikkal:
az illetékes Tanulmányi Osztályokhoz fordulhatnak.

Gyűjtőszámlás fizetéssel kapcsolatos problémákkal:
a Gazdasági Főigazgatóság pénzügyi ügyintézőjéhez fordulhatnak a gyujtoszamla@unideb.hu címen. A beérkező leveleket munkaidőben folyamatosan dolgozzák fel, és válaszolnak rá. Az ide érkező levelekben minden esetben tüntessék fel nevüket, és neptun-kódjukat!
A problémákat elkerülhetik, ha helyesen töltik ki a banki átutaláson a közlemény rovatot: NK-neptunkód, név.

Nem tanulmányi jellegű NEPTUN-kérdésekkel:
az EHIK ügyfélszolgálatához fordulhatnak a neptun3@unideb.hu címen, az érkező levelekben feltétlenül tüntessék fel NEPTUN kódjukat, hálózati azonosítójukat és nevüket!(A szolgáltatás munkanapokon, munkaidőben érhető el.)

Hálózati azonosítóval kapcsolatban:
az Informatikai Szolgáltató Központ munkatársaihoz fordulhat segítségért network-id@net.unideb.hu címen, az ide érkező levelekben feltétlenül tüntessék fel a nevüket, neptun-kódjukat, illetve ha már rendelkeznek azonosítóval, hálózati azonosítójukat!

Tantárgy- és kurzusmeghirdetési problémákkal kapcsolatban:
keressék fel az illetékes Tanszéket.

A jelszavukat NE írják meg, illetve senkinek ne adják át!